Fotó(s) doboz

Hiszem, hogy a kreativitáshoz nem feltétlenül kellenek speciális, drága eszközök és anyagok. Sőt. Ehhez a jópofa dobozhoz csak egy üres cipősdoboz, némi újságpapír és ragasztó kell.

Egyszer egy újságban olvastam egy cikksorozatot régi idők lányairól, asszonyairól, sok fekete fehér kép is volt mellé. Nagyon megtetszettek nekem, kivágtam és elraktam őket. Amikor azon gondolkoztam, hogyan tároljam az előhívott fényképeimet, egyből eszembe jutottak.

Decoupage ragasztót használtam, tetszett a kicsit fényes és régies hatás amit kelt. Nem törekedtem a tökéletességre, egyszerűen a képeket egymás mellé rendeztem a dobozon és alulról és felülről is átkentem egy réteg ragasztóval. Az eredmény egy vintage stílusú doboz lett, mely pont illik a régebbi fényképeimhez, de bármi más tárolható benne.

Anyagok és eszközök:
  • cipős doboz
  • újságpapír kivágások
  • decoupage ragasztó
  • ecset

 

(English version: Photo box)

3 thoughts on “Fotó(s) doboz

Leave a Reply

