Ajándék póló apáknak

Lányként olykor nehéz az ember apjának ajándékot találni, főleg ha az illető roppant praktikus. Hiába készítenék akármilyen csili-vili dísztárgyat, nem hiszem, hogy örömmel nézegetné nap mint nap.

Ez a póló – szerintem – vicces és férfias egyszerre. Azért nem feltétlenül munkába, de egy kerti partira megfelelő. A minta (Made in … – all original parts) meglehetősen széles körben ismert, eredetileg autókra írták, hogy ekkor készült és minden alkatrész eredeti. Ma már számtalan ajándéktárgy készül ezzel, pólón viselve a születési évszám kerülhet rá és hogy minden alkatrész eredeti:)

all original parts

Először textilfestéssel akartam készíteni, de szerettem volna ha pontos és tartós a minta, ezért a nyomtatás mellett döntöttem. Kiválasztottam a mintát és rajzolóprogramban megrajzoltam nagy felbontásban a megfelelő évszámmal. Igazából ennyi a munka vele, meg kerestem egy helyet ahol pólóra nyomják, lehet több technika közül választani. Nekem az volt szimpatikus, ahol festék kerül az anyagra, nem pedig fóliát préselnek rá, de ez ízlés és lehetőség kérdése.

dad t-shirt

Anyagok és eszközök:
  • póló
  • számítógép
  • pólónyomó hely

 

(English version: T-shirt for Dad)

 

One thought on “Ajándék póló apáknak

Leave a Reply

