Mignonos párna

Egyik barátnőm nagyon rajong a mignonokért. Születésnapjára ebből a témából merítve találtam ki neki ajándékot: egy mignonos párnát. Jó lesz még valamire alapon őrizgettem a pólós ágytakaró maradék anyagait, szerencsére pont volt közte sárga és kék. A párna mérete egy póló háta kettéhajtva, a nadrág szemre készült. A kis méret és az anyag nyúlékonysága miatt kézzel varrtam a sárga alapra a visszahajtott kék és fekete darabokat. A kertésznadrághoz kis zseb is dukál, erre egy G betűt hímeztem és felvarrtam a nagyobb anyagra az alaphoz rögzítés előtt.

mignon1

A  szeméhez vettem egy kis szürke filcet és volt otthon székek lábára ragasztható öntapadós fehér filckorong. A szembogarat alkoholos filccel rajzoltam meg, a korongot felragasztottam a szürke filcre, amelyet az alapra varrtam. A szája fekete hímzőfonallal készült, direkt kicsit csáléra, ahogy a szemei is, hogy még szerethetőbb legyen. Végül két oldalán összevarrtam géppel, megtöltöttem szivacstöltelékkel és levarrtam az utolsó oldalát is. Barátnőm örült neki, azóta is kedvelt hálótársa.

mignon2

Anyagok és eszközök:
  • póló vagy más anyag (sárga, kék, fekete)
  • szürke filc
  • öntapadós filckorong (vagy fehér filc)
  • szivacstöltelék
  • tű, cérna, olló
  • varrógép (elhagyható)

 

(English version: Mignon pillow)

One thought on “Mignonos párna

Leave a Reply

