Tálca sörimádóknak

Egyik kedvenc kreatív blogomon, a Kifli és levendulán találtam ezt a jópofa ötletet, hogy söröskupakokból tálcát készítsünk. Egyből láttam a lehetőséget, hogy milyen remek ajándék lesz belőle, férfias ajándékokat úgyis nehéz kitalálni.

sörtálca1

Tálcám már volt, úgyhogy buzgón elkezdtem gyűjteni a kupakokat hozzá. Bármennyire igyekeztem, közel egy hónap alatt nem tudtam meginni 120 üveg sört. Szóltam barátoknak is, kaptam is kupakokat, de vagy 100 még mindig hiányzott. Pedig még egy hatalmas házibuliba is elmentem gyűjteni, csak mindenki dobozos sört ivott. Végül egy ismerősöm, akik családi kocsmát üzemeltetnek segített rajtam, pár napig gyűjtötték a sörös és üdítős kupakokat, lett is rendes mennyiség. Változatosnak nem mondanám, de a saját gyűjteményemmel kiegészítve egész színes volt.

sörtálca3

Itt jövök egy vallomással, elsőre nem hittem a gipszes megoldásnak és egyfajta főzött gyurmába nyomkodtam bele a kupakokat. Meg is száradt, használtuk is a tálcát, de egy idő után összezsugorodott és repedezett, használhatatlan lett. Egy darabig halogattam, de csak rászántam magam a garanciális javításra. Modellgipszet vettem, mert az lassabban köt, mint a rendes és van idő belehelyezni a kupakokat. Innentől Levendulalány leírását követtem és ezúttal az eredmény is megfelelő lett.

sörtálca2

Anyagok és eszközök:
  • tálca
  • söröskupakok (100-150 db)
  • modellgipsz (kb. 1 kg)
  • fekete akrilfesték, ecset

 

(English version: Tray for beer lovers)

2 thoughts on “Tálca sörimádóknak

Leave a Reply

