500 megtekintés!

A blogot azért indítottam, mert én is sokat inspirálódom mások kreatív alkotásait bemutató oldalakról és hátha valakinek megtetszik egy ötlet vagy keres valamit és pont nálam találja meg. Több-kevesebb rendszerességgel szoktam alkotni, többnyire ajándékot vagy “kellene egy …, nézzük, meg tudom-e magamnak csinálni” jellegű dolgokat.

Jó érzés, hogy ennyien olvasnak, egy magáncélú, hobby blog esetében szerintem ez egy szép szám. Inspirál is engem, hogy a csak fejben létező projektjeimet megvalósítsam, hogy legyen rendszeresen mit posztolnom.

 Egy kis statisztika

500 megtekintés, 238 látogató, 23 kedvelés, 2 hozzászólás. 42 bejegyzés, 21-21 magyar és angol. Lássuk mi van a számok mögött!

Mit szerettek olvasni?

Egy-egy új posztot a megjelenése után több-kevesebben elolvasnak, némelyik utána nem vonz több olvasót, némelyekhez azonban rendszeresen visszatérnek. A legnépszerűbb bejegyzések magyarul és angolul (az első hely toronymagasan vezet):

  1. Twister házilag  / DIY Twister game
  2. Ágytakaró régi pólókból / Cogwheel clock
  3. Térképes poháralátét / King size quilt
  4. Sakktábla torta / Scrabble upgrade 1.
  5. Fűszer címkék / Geographical coasters

Honnan érkeztek?

Legtöbbször google keresési találat vagy általam látogatott, hivatkozott blog a forgalom forrása. Emellett jelentős még a WordPress-en belüli ajánlás, követés, a pinterest oldalam és persze azok, akik megjegyezték, könyvjelzőbe tették a blog címét, vagy emailben feliratkoztak az új bejegyzésekre.

Országokat tekintve Magyarország és az USA a két leggyakoribb. A másik 20 országból pedig vegyesen lehetnek határon túli és külföldön élő magyarok, valamint az adott országok lakosai, az Egyesült Királyságtól kezdve a szomszédos országokon át Ausztráliáig és a Fülöp-szigetekig.

 Magyarul vagy angolul?

Sokat gondolkodtam, milyen nyelven írjam a blogot, végül a kétnyelvűség mellett döntöttem. Magyarként magyarul tudok a legjobban fogalmazni, furcsának tartanám, ha pont magyarul nem közölném a gondolataimat. Ugyanakkor angolul lényegesen több emberhez eljut és én is szoktam külföldi blogokon nézelődni. Egyelőre úgy tudtam megoldani a kétnyelvűséget, hogy minden poszt kimegy először magyarul, majd angolul is és az oldalsó menüsávban ha az adott nyelvre kattintunk, csak az abban a kategóriában létrehozott bejegyzéseket látjuk. 500 oldalmegtekintés után leszűrhetem, hogy mindkét célközönség létezik, látogatók, követők és keresési kifejezések igazolják.

Remélem a jövőben is velem tartotok, sok megvalósításra váró ötletem van még!

(English version: 500 views!)

2 thoughts on “500 megtekintés!

Leave a Reply

