Őszi koszorú

Régóta szerettem volna egy ajtódíszt a bejárati ajtóra, ami az évszakoknak megfelelően váltakozik. Nemrég a hegyekben töltöttünk egy csodálatos őszi hétvégét, ahol gyűjtöttem őszi faleveleket, tobozokat és más terméseket. Rászántam magam és megvettem a rég áhított vesszőkoszorút, beélesítettem a ragasztópisztolyt és kezdődhetett a móka!

wreath-parts

A legnehezebb része a dolognak az volt, hogy lemondjak az összes termés felhasználásáról. Úgyhogy kiválogattam pár, levelet, egy tobozt, pár gesztenyét és más kisebb termést. Ragasztópisztollyal felragasztottam, szándékosan sok szabad helyet hagyva. Ennyi.

wreath-door

A koszorú azóta a bejárati ajtónkon függ, minden alkalommal megörülök neki, amikor elmegyek vagy hazaérek.

English version: Autumn wreath

3 thoughts on “Őszi koszorú

Leave a Reply

