Tavaszi koszorú

Tavasz közeledtével idejét éreztem, hogy módosítsak az őszi koszorúmon. A koszorúalapot megtartottam, néhány új kiegészítővel egyszerű, vidám, tavaszi hangulatú koszorút készítettem.

Anyagok és eszközök:
  • koszorúalap
  • pár szál barka
  • szárazvirág
  • pöttyös szalag
  • fa dísz
  • ragasztópisztoly

spring-wreath-before

A koszorút körbetekertem világoszöld, pöttyös szalaggal úgy, hogy jócskán látszódjon ki a vesszőkből. Az alsó felén elrendeztem pár szál barkát és ragasztópisztollyal rögzítettem. A kis locsolókanna díszt hirtelen felindulásból vettem, de nagyon jól feldobja a kis tavaszi kompozíciót. A díszt és a virágokat is ragasztópisztollyal tettem föl.

spring-wreath

Az ajtóra való akasztáshoz csomót kötöttem a szalag végeire és a múltkor bevált, névtábla alá applikált akasztóra függesztettem fel.

spring-wreath-front-door

English/angol: coming soon!

3 thoughts on “Tavaszi koszorú

Leave a Reply

