Új kihívás: kötés!

Eddig életemben egyszer próbáltam meg kötni: anyukám elkezdte egy sál első sorát, én meg olyan szorosan folytattam, hogy a második sor után nem lehetett tovább kötni. Azóta sem vettem kötőtűt a kezembe – mostanáig.

Néhány kolléganőm mesélt egy kötős újságról. Az első számhoz jár egy pár kötőtű, valamint mindegyikhez egy gombolyag fonal. Minden szám tartalmaz – egyéb ötletek mellett – kötésmintát egy 15*15 cm-es négyzethez, mindegyik másmilyen. Ha mindegyiket megcsinálod, megtanulsz kötni és egy foltvarrott hatású takaróvá áll össze az egész.

Kihívásként fogtam fel, megrendeltem az előfizetést és kész is vagyok az első pár négyzettel. Fantasztikus volt, ahogy az első sorok után kezdett összeállni a minta és “Te jó ég, tudok kötni!” érzésem támadt.

Sokkal könnyebb, mint ahogy képzeltem, csak bátorítani tudok mindenkit. Időigényes azért (egy-egy négyzet pár óra nekem, de egyre ügyesedem és így gyorsabb), habár filmnézés közben is lehet kötni, vagy ki lehet vele tölteni holt időt vonaton, órák közt, orvosra várva, stb.

knitting-challenge

English/angol: Knitting challenge

5 thoughts on “Új kihívás: kötés!

Leave a Reply

