Kötött tojássapkák

A húsvétot egy kedves családnál töltjük, ezért úgy döntöttem, hogy új hobbimat, a kötés gyakorlását összekötöm egy kis ajándék készítésével.

Az ötletet a kötős újságomban láttam. Annyira cukik voltak a kis tojássapkák, hogy muszáj volt elkészítenem, holott korábban soha nem gondoltam volna, hogy tojássapkát kell használni a főtt/lágy tojás melegen tartására:)

egg-hats-1

A minta egyszerű volt, a  méret kicsi, így viszonylag hamar lehet végezni néhány sapkácskával. Pasztellszínben mutathat a legszebben, én csak a takaróból megmaradt fonallal dolgoztam.

Kellemes húsvéti ünnepeket kívánok!

egg-hats-3

English/angol: Knitted egg hats

One thought on “Kötött tojássapkák

Leave a Reply

