Egy éves a blog

Tavaly áprilisban döntöttem úgy, hogy a mindennapjaim részeként létrejövő alkotásokat megosztom a világgal, kreatív blogot indítok.

Egy év egy hobby blog életében elég hosszúnak számít. Jöhetnék számokkal, hogy közel 90 poszt, 1000 akárhány látogató, 2000 megtekintés, 20 követő stb. de nem ez a lényeg. (Amikor az 500 megtekintést elérte a blog, összeszedtem némi statisztikát, ez főbb vonalaiban nem változott.)

Inkább arról írnék, hogy melyek voltak az én kedvenc projektjeim. Van úgy, hogy valamit megcsináltam és kész, valaminek meg napokig, hetekig tudok örülni. Következzen ezek közül pár, csokorba szedve.

Takaró varrás – egy-egy munkát nagyon szerettem, akár saját használatra, akár ajándékba készült. Sok volt vele a munka, de megérte.

blanket collage
Ágytakaró régi pólókból
Ágytakaró nagy méretben
Babatakaró I. – előkészületekBabatakaró II. – foltvarrásBabatakaró III. – tűzés és szegés
Új kihívás: kötés!

Játékok –  élvezet volt elkészíteni, azóta is rendszeresen játszunk velük.

game collage
Twister házilag
Scrabble kiegészítés 2.

Otthonra – örömmel nézek rá a polcon és büszke vagyok, amikor vendégek megcsodálják.

home Collage
Térképes poháralátét
Tálca sörimádóknak
Fogaskerekes óra
Fűszer címkék és Fűszertartó üvegek

Ötletgyűjtemények – mindig örülök az ilyeneknek, amikor egy témában kutakodok és valakinek az oldalán belefutok egybe.

collection Collage
Gyűrűs kalendárium – trükk kezdőknek
Scrapbook – 10 költségkímélő ötlet
Japán est

Koszorúk – szeretem az évszakok változását követni, gyűjtöm már az ötleteket a nyárira is.

wreath Collage
Őszi koszorú
Adventi koszorú
Tavaszi koszorú

Receptek – amikor a finom ízek mellé az alkotás öröme párosul.

food Collage
Sakktábla torta
Gumibogyószörp (szederlikőr)
Gasztroajándék I. – Granola

Ajándék – bár a többi munkám nagy része szintén ajándékba készült, ezeket konkrétan egy adott személynek készítettem.

gift Collage
Diplomaosztó ajándék
Születésnapi kupon babváróknak
Festett pálinkás üveg
Esküvői ajándék – egy üvegnyi jókívánság
Évfordulós scrapbook album

Ezek voltak az idei év kedvencei, remélem velem tartotok a további alkotásban!

English/angol: One year old blog

One thought on “Egy éves a blog

Leave a Reply

