Sarok doboz

A sarokpolcok praktikusak, a dobozok úgyszintén, a kettő együtt pedig még inkább. Valami oknál fogva azonban nem találtam megfelelő méretűt, ezért elhatároztam, hogy készítek egyet.

Anyagok

  • erős kartondoboz
  • ragasztó, olló, festék

Először is le kell mérni a sarokpolcot, hogy mekkora doboz szükséges. Először negyed kör alakú dobozt képzeltem, de a kartondoboz merevsége miatt az nehéznek bizonyult. Így maradt a hozzá legközelebb álló negyed nyolcszög.

octogon

Tulajdonképpen egy STOP táblát kell elképzelni, aminek a negyedét vesszük. A kartondobozt úgy kell szétvágni és meghajtogatni, hogy az oldalai ennek megfeleljenek, valamint a doboznak alja is legyen. (Az enyém nem ér össze, mert olyan volt az alapdoboz, de mivel az előszobában táskákat és esernyőket tartok benne, nem gond a pár centi rés.) A ragasztásnak jó nagy felületet kell biztosítani és a füleket alaposan, mindenhol bekenni, majd erősen összenyomni. Sima hobby ragasztót használtam hozzá.

sarokdoboz

Lehet mindenféle színnel és mintával játszani, én a sötét bútorhoz passzolóan feketére festettem csak. Mivel elég nagy felület, egy darab szivacsot mártottam akrilfestékbe és azzal kentem át.

corner box

English/angol: Corner box

One thought on “Sarok doboz

Leave a Reply

