Nyári koszorú

A nyárról nekem sárga virágok, búzamezők és vízpart jut eszembe. A vízpartot egy kis kék színnel megidézve koszorú formájában az ajtómra varázsoltam a nyarat. Nem kellett hozzá más, mint száraz virág, pár búza kalász, farmer anyag, kenderzsineg (spárga is jó) és egy koszorúalap.

20170703_193528

Mivel a Tavaszi koszorút csupaszítottam le ehhez, amiről rajta hagytam néhány virágot, ragasztót sem kellett használnom. A farmert kb. 2 ujjnyi csíkokra vágtam és rátekertem, kötöztem a koszorúra. A búzakalászokat és az utolsó farmer csíkból formázott masnit szintén kenderzsineggel kötöztem rá. A koncepció megszületése után nagyon gyorsan megvolt.

Azóta mintha a nap is kisütne, amikor kinyitom az ajtót:)

20170703_201332

English/angol: Summer wreath

One thought on “Nyári koszorú

Leave a Reply

