Születésnapi kupon babváróknak

Mit adhat az ember várandós szülinaposnak?

Babaruha, játék, gyerekholmi – kap azokból úgyis eleget, valamint ez mégiscsak az ünnepelt születésnapja, ami nem teljesen a gyerekről szól. Persze nem lehet teljesen megfeledkezni a tényekről sem. Olyanban gondolkodtam, ami esetleg kapcsolódik a gyerek témához, mégis az anyukáról szól. Felmerült egy szebb kismamaruha, vagy hasra való testápoló gondolata is, de elvetettem, ezeket ha akarja be tudja szerezni egyébként is.

Mi az amire a legtöbb ifjú szülőnek szüksége van? Természetesen időre és segítségre. Ezért egy kuponfüzetet találtam ki, amit egy éven belül beválthat nálam. A kuponok egyrészt tartalmaztak konkrét segítséget (bevásárlás, takarítás, gyerekvigyázás), illetve törődést (egy tálca süti, kávé együtt, vásárlás, sportolás).

kupon6

 

Kialakításnál nagyon megtetszett Via kitéphető kuponfüzete. Ennek a lényege, hogy üres varrógéppel át kell szaladni a papíron és így perforálva lesz, ki lehet tépni rendesen. Némi kétkedéssel, de kipróbáltam és tényleg működik! Előtte kinyomtattam üres kuponokat (keret+ismétlődő szöveg), átlyuggattam, szétvágtam őket, megírtam, majd tűzőgéppel összetűztem, végül ragasztottam rá elő- és hátlapot, feliratot. Persze lehet előre nyomtatni a megírt kuponokat, vagy kézzel rajzolni az egészet, nekem ez a kombináció jött be. Ruhákon, pólókon szokott lenni vékony kis szalag akasztáshoz, ami engem roppantul idegesít és mindig levágom, viszont el szoktam tenni és kreatív célokra felhasználni. Találtam is egy színben passzolót, átkötöttem vele a letűzött-ragasztott részt, hogy biztosan egyben maradjon. Tettem rá cím feliratot a kuponokhoz hasonló stílusban és színben passzoló színes papírt ragasztottam alá, hogy kiemeljem.

 

(English version: Birthday coupon – pregnancy edition)

2 thoughts on “Születésnapi kupon babváróknak

Leave a comment